суббота, 2 апреля 2011 г.

Աֆորիզմներ Կոկո Շանելից


Կոկո Շանել  19.08.1883  -  10.01.1971 թթ. , Ֆրանսիա :


1.Ես սիրում եմ , երբ նորաձությունը դուրս է գալիս փողոց , բայց թույլ չեմ տալիս , որ այն այնտեղից գա :
2. Սեն Լորենը հիասքանչ ճաշակ ունի : Որքան շատ է նա ինձ կրկնորինակում , այնքան լավ ճաշակ է հայտնաբերում :
3. Ծերությունը չի պաշտպանում սիրուց , բայց սերը պաշտպանում է ծերությունից :
4.  Ոչինչ այդքան չի ձգում կնոջ կեցվածքը, որքան չափազանց հարուստ կոստյումը :
5. Չգիտեմ ինչու են կանայք պահանջում այն ամենը , ինչ ունեն տղամարդիկ: Չէ որ , բոլոր մնացածի մեջ, կանայք ունեն տղամարդկանց :


6. Նորաձևությունը չի կարելի անվանել նորաձություն , եթե այն կրում են փողոցում :
7. Ես թքած ունեմ , թե դուք ինչ եք մտածում իմ մասին :Այ ես ձեր մասին բացարձակապես չեմ մտածում :
8. Գեղեցկությունը մեզ պետք է նրա համար , որ մեզ սիրեն տղամարդիկ , իսկ հիմարությունը , որ մենք սիրենք տղամարդկանց :
9. Անհնար է կրել շատ թանկարժեք զարդեր , եթե շուրջդ չկան կանայք ` կրող դրանց պատենտները :
10. Սիրո համար վճարում ես հետաձգված , և հիմնականում ,ցավոք, երբ ամեն ինչ արդեն վերջացել է :
11. Կան մարդիկ , ովքեր փող ունեն , իսկ կան նաև հարուստ մարդիկ :
12. Կա ժամանակ աշխատանքի համար և կա սիրո համար : ՈՒրիշ բանի համար ժամանակ չի մնում :
13. Եթե դուք ծնվել եք առանց թևերի , մի խանգարեք նրանց աճել :
14. Եթե ձեզ ապշեցրել է ինչ-որ կնոջ գեղեցկություն , բայց դուք չեք կարողանում հիշել , թե ինչ էր նա հագել , ուրեմն նա կատարյալ էր հագնվել :
15.Ասում են , որ կանայք հագնվում են կանանց համար , որ նրանց ոգևորում է մրցակցության ոգին : Դա ճիշտ է : Բայց եթե աշխարհում այլևս չմնային տղամարդիկ , նրանք կդադարեին հագնվել :
16.  20_ում դուք ունեք դեմք , որը ձեզ տվել է բնությունը ,
30_ում դեմք , որը կերտել է կյանքը ,
50_ում դեմք , որին դուք արժանի եք :
17.  Լինել միշտ նորաձև հնարավոր չէ : Ես ուզում եմ ստեղծել դասականը :

BY MAMUSHIK

Комментариев нет:

Отправить комментарий